Celou dobu jsem přemýšlela, že to snad není možné, kde se vlastně vzal.
Po asi půlhodinovém rozhovoru po telefonu plném slz a mého nechápání, jak se to mohlo stát a proč, jsem si lehla do postele a nevěděla vůbec nic. Odpověděla jse,  že mám lepší nápad ,jestli by mu nevadilo navštívit  mé známé, kteří bydlí na samotě. Koukla jsem na seznamku a brouzdala, říkala jsem si: “Tak když si on za mě našel náhradu, najdu si jí i já.” Líbilo se mi, že mi nepsal otřepaný fráze jak jsem sexy, jak mám krásné oči a pod. Seděli jsme poslouchali příjemnou muziku, pili čaj a povídali si. Určitě skoro každý z nás ví, jak moc bolí, když nás opustí člověk, kterého milujeme.Ten už se ani neozval.

Všimla jsem si, jak má napnuté kalhoty. Měl ho mochezkého, tlustého s obnaženým žaludem, z kterého ukapávala kapičkavzrušení, která se pomaličku táhla dolů. Taťka mě představil a já si přisedla vedle muže,který na mě mohl oči nechat. Naschvál jsem si dala nohu přes nohu asedla si tak,  aby na mé štíhlé nožky viděl. Dělal jako by nic, aby to ostatnínepoznali. Chtěla jsem sisáhnout, ale nemohla jsem. Zajel mi až tam, kde končily samodržící silonky a pohladilmiholé stehýnko. Já vzrušenímzčervenala. Při nalezení vašich stránek jsem se rozhodla pochlubit také příběhemkterý se mi stal letos o prázdninách. Mirek se nabídnul, že mipomůže a šel se mnou.

seznameni v praze

