Taktohle se mi vybavilo, když souložení s manželkou sklouzlo do rutiny abyla to spíš taková zdravotní prevence. Natočil se trochu na bok, aby mi toulehčil. Sedli jsme si pod sprchu a nechali na sebe padat čůrky vody.Když jsem skončil se závěrečnou masáží, udělal mi to samé.Úchvatný pocit. S hříšnými myšlenkamiv hlavě jsem stál otočený k němu zády a mydlil se. „Sáhni si”, vybídl mě.
Přitiskli jsme se k sobě těly a vnímali teplo a tlukotsrdce.Byl docela tenký, a úzký žaludse sbíhal do špičky.

Bol to neskutočný zážitok.
„Mami, kedy už pôjdeme?”Aj tak nič nevyriešim.Takže výčitky ani za štipku nechta. Hoci pôvodne som si myslela, že pôjde o jednorázovku.Začalo ma to dráždiť.
Postupne prichádzali ďalší, vítala som ich v oblečení, ktoré vôbecnenaznačovalo, že by sa malo niečo diať.
Netrvalo im to dlho. Manžel je už v práci, lebo vraj ráno má kľud a najviac spraví….aj ja by som. No ale vychystať deti treba tiež.

ženy